fattah's FotoPage

By: fattah hamzah

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  2  3  4  5  6  7  8  [9]  10  11  12  13  14  15  16  >  >>]    [Archive]
Tuesday, 19-Aug-2008 15:57 Email | Share | | Bookmark
kenduri kesyukuran di umah Ayah Mat...18.8.08

 
 
 
View all 10 photos...
salam...

Sila layan gambar2 di atas...


Sunday, 17-Aug-2008 16:42 Email | Share | | Bookmark
UMAH latest...

pandangan dari umah kami sekarang...
bumbung dalam pembinaan...
menghadap jalan...
View all 7 photos...
Assalamualaikum semua...

Ari nih,ana wat masuk gambar2 terbaru umah ana yang masih dalam pembinaan...
sekarang ni,dah nak wat naik bumbung dah...
mungkin dalam 2 bulan lagi siap lah kalau xade masalah ape2...

wat masa skarang,ana xleh nak komen panjang sebab banyak sangat kerja...
tiap2 hari ada kenduri,kalau xade kenduri ada kerja2 lain lak...
pergi sana sini...nak dapatkan balik mana2 dokumen yang terbakar dulu...
hehehheeh...tapi ada gak masa2 yang saje2 wat sibuk...
padahal,xde sibuk mane pun..

ok...sampai sini dulu...
lepas ni,nak g umah Ayah Mat(Pak Sedara)...nak tumbangkan seekor lembu sempena kenduri kesyukuran.
kkk..bye2


Istana Idamanku...
]

Pandangan Depan...


Pandangan Belakang


xlama lagi siaplah...


Suasana dalam umah,bila masuk pintu utama...


Dapur...


MasyaAllah...







Sunday, 17-Aug-2008 16:13 Email | Share | | Bookmark
bersantai bersama2 kawan dari medic USM dan UKM...

 
 
 




Tuesday, 12-Aug-2008 02:18 Email | Share | | Bookmark
2 Hari bersantai bersama keluarga...

Assalamualaikum

Hari ini masuk hari ketiga ana berada di kampung...
syukur alahamdulillah atas segala rahmat Allah swt...
Akhirnya ana dapat ketemu kembali bersama AyahBonda selepas berpisah hampir 12 purnama...

Pada pertama kali bertentang mata dengan AyahBonda di Airport PC...
Hati tiba2 dirundung perasaan hiba...
Tambah2 bila kami berpeluk-pelukan...
Memerhatikan AyahBonda dah semakin berusia...
kulit2 wajah mereka semakin bertambah kedut...
Memberi makna mereka berdua dah mula menjengah fasa hidup baru...menjadi warga emas...
Ku menyedari hakikat ini...Ku berdoa pada Ilahi,agar Ya Rabb memanjangkan usia mereka berdua...
Mudah2han,ku dapat membalas jasa mereka ketika mereka masih hidup di dunia...AMIN3X.

Dalam tempoh beberapa hari ni...
Ana sudah berkesempatan melawat tapak rumah terbakar...
Melawat rumah baru kami yang sedang di proses...
Dan melawat sekeliling halaman rumah sementara kami...
Tapi...buat masa sekarang...ana tak boleh memasukkan lagi foto tempat2 berkenaan kerana ketiadaan kamera...
InsyaAllah...dalam waktu terdekat ni,ana usahakan untuk mendapatkan kamera...
Mudah2han anda semua mendapat gambaran yang lebih jelas...

Hari ini...ana mula keluar rumah...
mula bertandang ke pekan Pasir Puteh...
Bawa adikku ke perpustakaan awam...
sambil mengintai2 peluang untuk mendapat tajaan pengajian untuk sessi mendatang di dalam internet...
Ana berharap...Allah mempermudahkan urusan ana ini,seterusnya melayakkan diri ini mendapat tajaan tersebut...
Doa2kanlah...

ok sampai di sini dulu..
sekian,wassalam...




Sunday, 10-Aug-2008 01:56 Email | Share | | Bookmark
dah sampai Malaysia...

Alhamdulillah...

Sekarang ana berada di KLIA...
Baru je beberapa minit sampai...
agak menarik jugak lah penerbangan kali ni...
biar sesorang pun...
xde dah melayu lain dalam flight tu....
seolah2 lelaki melayu terakhir pulak rasanya...hahahah

Sekarang dop tunggu nak ambik barang yang wat masuk kargo...
lepas tu..nk g tengok tiket balik Kota Bharu...
lepas tu jugak nak tepon kat umah,nak bagi tahu kat AyahBonda bahawasanya anakanda dah sampai ke Tanah Melayu nih...
huhuhuhuhu...

Selepas ini sesape yang nak contact ana,leh berhubung terus dengan ym ana la...
tinggalkan mesej offline kat fattah87@yahoo.com
mungkin ana akan bukak seminggu sekali..
pergi cc sebab umah xde talian telefon dah...

ok sampai sini dahulu...
wassalam..


[<<  <  2  3  4  5  6  7  8  [9]  10  11  12  13  14  15  16  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net